5 Easy Facts About قطعات هیوندا Described

Wiki Article

خرابی زود هنگام قطعات به معنی تعمیر بیشتر است و تعمیر بیشتر سبب کاهش عمر مفید و فرسودگی زود هنگام آن خواهد شد.

در بیست سال گذشته به دلیل افزایش واردات خودروهای هیوندای، بخش عمده ای از فعالیت این مجموعه به تامین قطعات یدکی این خودروهای تازه وارد در بازار ایران اختصاص پیا کرد. هم اکنون پاینده به یکی از منابع معتبر و مرجع در بازار چراغ برق تهران تبدیل شده است.

عمر لوازم یدکی هیوندا و همچنین لوازم یدکی کیا به مرور زمان کم می شود و کارایی اولیه خود را از دست می دهند و نیاز به عوض کردن قطعات و لوازم آن ها می باشد اما در هر صورت در مقایسه با خودرو های دیگر بسیار سودمند و مناسب تر است.

شما می توانید قطعات اصلی یا جنیون کیا و هیوندای که با نام جنیون پارتس یا جنیون پارتز معرف هستند را در فروشگاه یدک مال خریداری کنید.

تمامی کالاها قبل از ارسال توسط کارشناسان بررسی می‌شوند

تماس بگیرید۰۲۱ - ۳۶۶ ۱۹ ۴۳۲ ۰۲۱ - ۳۶۶ ۱۹ ۸۰۹ × خانه تماس با ما

باید بدانید که در بازار چراغ برق نمایندگی‌های بسیاری، همانند فروشگاه لوازم یدکی جنیوین پارت برای فروش قطعات یدکی جینون هیوندای و کیا وجود لوازم یدکی علف زن هوندا دارند.

حداکثر چسبندگی مناسب همه فصل‌ها عملکرد پایدار و عالی لاستیک فابریک: مازراتی گیبلی، نیسان مورانو، میتسوبیشی اوتلندر، کیا سورنتو، سانگ یانگ تیوولی

لوازم یدکی هیوندای ولستر لوازم یدکی جنیون هیوندای سوناتا

خرابی و تعمیر خودرو، دانستنی‌های خودرو، راهنمای خرید قطعات، لوازم یدکی خودرو

سوالات متداول نحوه خرید اینترنتی از یدک مال ارتباط با واحد پشتیبانی سایت نحوه ایجاد فروشگاه در یدک مال نحوه درج محصول در سایت لیست تعرفه فروشندگی در سایت

بهترین روش برای خرید این قطعات خرید از یک فروشگاه معتبر است. فروشگاه لوازم یدکی جنیون پارت نمایندگی فروش قطعات یدکی هیوندای و کیا در تهران است.

عدم رعایت استانداردهای کیفیت کارخانه برای تقلب ، جان شما را در معرض خطر قرار می دهد.

هیوندای موتور شرکت خودروسازی کره ای و چند ملیتی می باشد که در سال ١٩٦٧ در کره جنوبی تاسیس شده است و در حال حاضر به عنوان چهارمین خودرو ساز بزرگ جهان می باشد.

Report this wiki page